King Sites Download
King Sites Download



کد خبر : 971307    زمان ارسال : جمعه 1391/03/12 11:40

ميثم بائو:بجاي جباري به استقلال نيامده‌ام


بازيکن جديد تيم فوتبال استقلال با بيان اين که از بازگشت به تيم محبوبش خوشحال است، گفت: مي‌خواهم با بازي در استقلال جلوي چشم کي‌روش باشم تا دوباره من را به تيم ملي دعوت کند.



 ميثم بائو درباره حضور دوباره‌اش در استقلال گفت: از اين که به خانه خودم برگشتم خوشحالم. استقلال تيم محبوب من است و خرسندم که پس از چند سال دوري بار ديگر به اين تيم پيوسته‌ام. در طول اين سال‌ها دوران‌هاي خوب و بدي داشته‌ام. يک سال خيلي خوب را در ابومسلم و سال نسبتا بدي را در پرسپوليس گذراندم. در شهرداري تبريز هم خيلي راحت بودم و حالا هم به استقلال برگشته‌ام. مي‌خواهم خاطرات بد سقوط شهرداري را فراموش و ناکامي‌هايم را جبران کنم.

 

 وي همچنين با تمجيد از امير قلعه‌نويي گفت: سه سال شاگرد قلعه نويي بودم. او کسي است که زماني که 20 سالم بود به من بازي داد و من را به بازيکن مطرحي تبديل کرد. او از نظر شهرت و فوتبال به من خيلي کمک کرد، امسال هم با حضور قلعه‌نويي تيم خوبي خواهيم داشت و اميدوارم بتوانيم علاوه به موفقيت در ليگ برتر، در آسيا هم حرف اول را بزنيم چون اين مسئله اصلا دور از دسترس نيست.

 

 بائو در ادامه درباره رقابت احتمالي‌اش با مجتبي جباري در خط مياني استقلال و شايعه رفتن کاپيتان آبي‌ها از اين تيم،گفت: از وقتي حرف بازگشتم به استقلال مطرح شد، برخي‌ها گفتند مي‌خواهم شماره هشت تيم را از جباري بگيرم که اصلا صحت ندارد. من نه دنبال جاي کسي هستم و نه شماره کسي را مي‌خواهم. ضمن اينکه من و مجتبي چه در زمين و چه خارج آن با هم رفيق هستيم و با هم رفت و آمد داريم. هر دوي ما قابليت بازي در چند پست را داريم و اين حرف که من به جاي او آمده‌ام درست نيست. به هر حال حضور در سه رقابت حساس و فشرده ليگ برتر،‌جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا ايجاب مي‌کند که استقلال در هر پست چند بازيکن داشته باشد. ما اگر از 50 بازي فصل بعد بتوانيم در 30 بازي حاضر باشيم کار بزرگي کرده‌ايم.

 

 بائو که پيش از اين سابقه پوشيدن پيراهن تيم ملي را نيز داشته است در پاسخ به اين سوال که با بازگشت به استقلال چقدر اميدوار است به تيم ملي نيز بازگردد؟ اظهار کرد: من به خاطر پول به استقلال نيامده‌ام چون هدفم از آمدن به اين تيم يکي علاقه قلبي و ديگري اميد به حضور در تيم ملي بوده است. تيم‌هاي شهرستاني در سال در چهار بازي با استقلال و پرسپولسي روبه‌رو مي‌شوند که آن بازي‌ها پخش مستقيم دارد اما حضورم در استقلال باعث مي‌شود که هميشه در نظر کي‌روش باشيم. سال گذشته من جزو بازيکنان اصلي کي‌روش بودم و حالا اميدوارم او دوباره من را به تيم ملي دعوت کند تا به همراه تيم به جام جهاني بروم. هدفم موفقيت در استقلال است و موفقيت من با رفتن به جام جهاني با تيم ملي تعريف مي‌شود.

 

 بازيکن سابق تيم فوتبال شهرداري تبريز در فصل گذشته متهم شده بود که از روي عمد برابر تراکتورسازي به ميدان نرفته است و همچنين به واسطه فاميل بودن با يکي از دوستان قلعه‌نويي به استقلال پيوسته است. بائو در واکنش به اين اتهام گفت: آن‌ها که اين حرف را مي‌زنند بگويند چرا در نيم فصل اول برابر تراکتورسازي بازي کردم؟ من سال گذشته هم از استقلال پيشنهاد داشتم و پيش از آن هم در استقلال و پرسپوليس و تيم ملي بازي کرده‌ام، پس نيازي نداشته‌ام که براي حضور در يک تيم بزرگ خودم را سه اخطاره کنم. حتي در ابتداي فصل قبل از تراکتورسازي هم پيشنهاد داشتم که اگر بحث رفاقت من با قلعه‌نويي بود به اين تيم مي‌رفتم. متاسفانه اين حرف‌ها را کساني مي‌زنند که تيم و کارنامه خوبي ندارند و با اين حرف‌ها سعي مي‌کنند ناکامي‌هاي خود را توجيه کنند.

 

 وي در پايان گفت: براي همه کساني که به من تهمت مي‌زنند متاسفم و آن‌ها را به خدا واگذار مي‌کنم. خدا هم بزرگ است و به من لطف کرد که دوباره به استقلال بازگشتم. به هر حال هميشه استقلال و پرسپوليس با حاشيه روبه‌رو هستند. تيم بزرگ، حاشيه بزرگ دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |